Handelsbetingelser hos Hunni
Generelle oplysninger
Hunni
Christianshavns Voldgade 15
1424 København K
CVR nr.: 38659731
Telefon: 30 15 35 40
Email: hej@hunnishop.dk
Åbningstider:
Man–fre: 10.30–18.00
Lørdag: 11.00–14.00
Priser
Alle priser på hunnishop.dk er i danske kroner og angivet inkl. moms og afgifter.
Vi tager forbehold for prisændringer, tastefejl og udsolgte varer.
Betaling
Vi modtager betaling med VISA-Dankort, VISA, VISA Electron, Mastercard, PayPal og MobilePay.
Beløbet trækkes først, når din ordre afsendes, eller når den er klar til afhentning i butikken.
Alle beløb er i DKK inkl. moms.
Levering
Vi afsender normalt ordrer inden for 1–3 hverdage. Alle varer sendes direkte fra vores butik i København, medmindre andet er angivet (bestillingsvarer vil fremgå tydeligt ved købet).
Ordrer modtaget inden kl. 13.30 afsendes som udgangspunkt samme dag.
Vi leverer med GLS, Bring, DAO, UPS eller FedEx til pakkeshop eller hjemmelevering.
Fragtpriser fra 39 kr. – og vi tilbyder gratis fragt i Danmark ved køb over 499 kr.
Vi leverer i Danmark (ikke til Færøerne og Grønland) samt til udvalgte lande i udlandet. Er der pt. ikke levering til dit land, så kontakt os – så finder vi en løsning.
OBS: Hvis der ikke er plads på det valgte udleveringssted, flyttes pakken til nærmeste udleveringssted. Du får besked direkte fra fragtfirmaet.
Ikke-afhentede pakker
Hvis en pakke ikke afhentes i pakkeshop og returneres til os, kan vi sende den til dig igen for 39 kr. I det tilfælde dækker vi returfragten, så du kun betaler for den nye fremsendelse.
Ønsker du i stedet at returnere ordren, tilbagebetaler vi varens pris fratrukket vores faktiske udgifter til fragt og håndtering (i alt 39 kr. for udgående fragt + 49 kr. for returfragt).
Reklamationsret
Du har 2 års reklamationsret i henhold til købeloven. Reklamationen dækker fejl i materiale eller fabrikation.
Afhængig af situationen kan du få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen.
Reklamationsretten dækker ikke almindelig slitage eller forkert brug.
Du skal reklamere inden for “rimelig tid” efter, at du har opdaget fejlen. Vi dækker rimelige returudgifter i forbindelse med en berettiget reklamation.
Ved reklamation kontaktes vi på hej@hunnishop.dk.
Returnering sendes til:
Hunni
Christianshavns Voldgade 15
1424 København K
Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.
Refusion
Hvis du skal have refunderet penge, sker det som udgangspunkt til det kort, der er brugt ved den oprindelige betaling.
Hvis dette ikke er muligt, bedes du medsende reg.nr. og kontonr., så vi kan overføre beløbet.
Oplysningerne behandles fortroligt og bruges kun til refusionen.
Fortrydelsesret og retur
Hos Hunni har du som udgangspunkt 30 dages returret, regnet fra den dag du modtager din ordre. Har du brug for længere returfrist, så skriv til os – vi finder en løsning.
Retur i butikken er altid gratis.
Ved retur med fragt koster det 49 kr., medmindre du køber en ny vare til mindst 249 kr. Den nye ordre skal noteres på retursedlen, når du returnerer.
Returnering sendes til:
Hunni
Christianshavns Voldgade 15
1424 København K
Varer skal returneres i original stand og emballage. Du hæfter kun for eventuel værdiforringelse, der skyldes anden håndtering end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art og egenskaber.
Varer der er specialfremstillet eller personligt tilpasset – fx hundetegn – kan ikke returneres.
Tilbagebetaling
Når vi har modtaget varen retur, tilbagebetaler vi beløbet til samme betalingsmiddel, som du brugte ved købet.
Eventuel værdiforringelse fratrækkes købsbeløbet. Vi refunderer uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, at vi har modtaget varen eller dokumentation for afsendelse.
Persondata
For at handle hos Hunni har vi brug for følgende oplysninger: navn, adresse, telefonnummer, e-mail samt oplysninger om dit køb.
Vi bruger kun dine oplysninger til at kunne levere din ordre og håndtere henvendelser i forbindelse med købet.
Læs mere i vores persondatapolitik.
Klager
Hvis du vil klage over dit køb, kan du skrive til os på hej@hunnishop.dk. Finder vi ikke en løsning, kan du klage til:
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning
Carl Jacobsens Vej 35
2500 Valby
www.forbrug.dk
Er du bosat i et andet EU-land, kan du bruge EU-Kommissionens online klageportal:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=DA